Februarikyla.

Hörde på något tv-program att februari är den kallaste månaden. Stämmer bra det. Vi har 24 grader kallt vi...i BORLÄNGE! Då har jag ännu inte fått någon temperaturrapport från västerdalarna. Där är det nog "gåinteutväder".
Såg programmet Skavlan igår kväll. Ännu ett inslag i livet som gör mig stark. Tänk att det bara behövs någon enda liten människa som vågar...som känt efter vad som behövs...och som gör det. Det får mig att känna efter och ger mig det där jävlaranamma som så väl passar in just idag. Så...idag är jag stark...full av inspiration och så ska nästan hela familjen komma och äta mat idag.
Tacos! Valde det för att det tar sån tid att äta. Vi hinner prata mycket under tiden vi tuggar och fyller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0