Frukost.

Ska strax äta frukost...eller...ska strax dricka frukost...Nu får det vara nog. Aldrig...aldrig har jag vägt så mycket som jag gör nu....och aldrig ska jag hit igen. Inhandlade lågkaloridryck igår...med chokladsmak, så nu ska vi se vilken karaktär jag har. Just nu känns det laddat...peppat. SKA fixa det här. Fyra påsar chokladdryck om dagen...ingenting annat får jag stoppa i munnen. Ska köra i två veckor och sedan lägger jag in ett mål mat...LCHF mat. Gör ett allvarligt försök. Det som gör att jag tror på det här just nu är att jag inte behöver fundera över vad som ska ätas och lagas varje dag. Bara att ta en påse.....Förut har det fallit på att man blivit hungrig, gått till skåpen för att leta på något nyttigt...och alltid har man hittat något onyttigt. Nu behöver jag inte ens gå i skåpen...påsarna ligger framme.
Virre och P ska köpa semlor idag...jag dricker choklad jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0