God morgon kära läsare....

Idag är det alla hjärtans dag. Egentligen tycker jag att det är skit. Komersiellt jippo...men långt bak i huvudet finns en önskan om att någon skulle komma ihåg mig...visa lite uppskattning. Bara ge mig ett litet pappershjärta och säga att de tycker om mig. Sentimental? Ja, idag så.

Måndag...det innebär, nu för tiden, att jag klockan tio ska vara på blomsteraffären och köpa billiga blommor. Som vanligt har väl pensionärerna intagit Kupolen i god tid före oss andra. Varje måndag tror jag att jag ska hinna få något med....men det blir väl idag, som alla andra dagar......vassaste armbågarna vinner...och det brukar inte vara mina. Tror jag är lite för rädd om de där gamla tanterna. Rädd att de ska ramla och bryta ett ben. Idag har jag i alla fall anställt P också. Så nu är vi två. Rapporterar när det är över.
Kaffe....nu.

Kommentarer
Postat av: majvor dahlgren



Hej Maria! OJ, vad du är duktig och företagsam!Och du är bra skribent och fotograf också. Får verkligen önska dig lycka till med allt du håller på med.

Ska det bli en storindustri så småningom? <3 <3 <3

2011-02-15 @ 09:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0