Lunchdate med Gabriel.

Vad fort den här dagen gick. Jag tror jag vet varför. När jag skjutsat Virre till bussen åkte jag hem och tog en insomningstablett. Normalt tar jag inte medicin i onödan, men efter nattens värk och den senaste tidens sömnsvårigheter tyckte jag att det var ett måste om jag skulle bli människa igen. Sov till klockan ringde.....halv elva. Vasjutton......så länge har jag ALDRIG sovit. Halv tolv skulle Lilla familjen Ivarsgård komma på lunch....snacka om bråttom....Jag hann få maten klar i tid och eftermiddagen blev trevlig. Till fikat åt vi semlor.....köpta på Gustafs bröd. Det var inte de godaste semlor jag ätit...leder gör, som alltid, Alma Nilssons....
Nu ska jag ta ett tag på kontoret....sedan slappa inför morgondagen då det är en massa måsten.
Hör av mig lite senare.


Kommentarer
Postat av: Millis

Hihi, lite bekymrad pojk ^^

2011-02-09 @ 20:36:43
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0