Nu är det stora fel tror jag....

...jamen...jag fick migrän i morse...igen. Det är fjärde gången den här veckan. Något måste vara riktigt galet. Det kan inte bero på stress...inte på ångest eller att man tänker för mycket på något....jag mår ju ganska bra nu. En teori är att jag har haft väldigt ont i min nacke en längre tid. Det kan vara det som utlöser anfallen....kroppen kanske spänner sig för mycket...vad vet jag....Idag ska jag i alla fall på årsmöte för Dalarnas biodlare. Första gången. Spännande. Det tar flera timmar. Kommer inte hem förrän i halv tretiden och då lär jag väl veta hur de flesta biodlare i länet ser ut....
Dricker ur mitt kaffe och åker sedan. Vi hörs när jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: sara

jobbigt. :(

2011-02-13 @ 10:06:39
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0