Pigg....

...i alla fall skapligt pigg. Var barnvakt igår kväll...åt Gabriel. Det var inte jobbigt. Grabben sov hela tiden...som en stock. Tänkte att han kunde väl vakna till en stund så man fick prata lite med honom, men inte då. Ville berätta för honom att jag tänkte köpa en bikupa till honom...med bin i. Får väl berätta det nästa gång vi ses.

Nu har Anna tagit vår bil och åkt till Sandviken på jobb. Hon lämnade sin lilla Kaa till oss. Det kan vara bra, för Kicki har med sig en skiva till jobbet som jag ska hämta...och det är lite kallt idag så jag vill inte gå. Det är en zumbaskiva. Har ni hört talas om Zumba? Den nya motionsformen...dans. Så, idag ska det dansas framför tv,n. Kan vara en upplevelse att se, men jag tycker det är bra att ingen kan kolla. Lär nog se ganska så roligt ut.

Ska ta en dusch nu och sen ska jag göra ett städschema. Vi har lite olika uppfattningar om hur ett hem ska skötas....jag och P. Eller...rättare sagt....han ser inte när det behöver göras något....det gör jag och jag vill inte vara ensam om det. Så, det måste väl vara bättre att kunna läsa sig till hur det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0