Så var veckan snart till ända....

...bara fredagen kvar...och den har just börjat. Idag tänkte jag inte göra någonting....för ni förstår...att om jag säger att jag inte ska göra något, då brukar det bli en jäkla fart på mig. Är nog lite kärringen tvärtom....Så, inget ska göras idag...bara titta på tv...koka kaffe...laga lätt lunch...kanske sova lite middag i soffan. Men först ska jag med Kicki till lasarettet. Åker om en liten stund och är nog hemma strax igen. P får sova.

Natten har varit olidlig....iallafall efternatten. Vaknade av nackvärken. Förut har jag kunnat reglera nattsmärtan med att bygga upp huvudkuddarna på ett speciellt vis, men det går inte längre. Får fundera ut ett nytt sätt att lura kroppen.

Ta det lugnt där ute....det är halt på vägarna. Vi hörs om någon timme.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0