Städ....hjälp!

Nu är det så här: Jag behöver hjälp att komma igenom skiten....Ja, inte för att det är så himla skitigt, men det är för rörigt...i alla fall i mitt huvud.

Känner ni igen dessa två damer? Det är de som kommer hem till folk och hjälper till att rensa i röran. Gud vad jag önskade att de ringde på nu....Jag kan städa själv, men det har liksom tagit för stora proportioner. Det vore ju en sak om det bara var att dammsuga lite...torka av golven och så....Men nu har jag ju fått för mig att jag ska göra om hemma...och jag behöver en arbetsledare. Någon som talar om för mig vad nästa steg är....Först måste jag städa ur alla skåp och garderober. Detta för att jag har fått för mig att man mår bättre om det är fint överallt och att man ska inte ha för mycket grejor, inte ens i skåpen. När det är klart ska jag börja göra om i köket. Problemet är bara att jag vill göra om i köket NU....men inte kan förrän garderoberna är klara...och vinden...och källarförrådet...och....hjälp!
Slappar väl i soffan en stund till...får väl se om städlusten infinner sig.....SKULLE INTE TRO DET VA!!!


Kommentarer
Postat av: Millis

Oj jisses vilka ambitioner. Tycker det ser olika ut varje gång jag är hem till er ^^

2011-02-01 @ 22:05:47
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0