Tantstrul?

Idag vet jag inte om jag ska slåss mot tanterna. Det är ju måndag och rosförsäljning på blomsteraffären. Blir så stressad av att stå och lurpassa vid alla ingångar...springa och nästan knuffas med alla pensionärer. Jag jagar upp mig...blir uppjagad och stressen blir riktigt påtaglig. Fick höra att stress och upprördhet tar ca åtta timmar att försvinna ur kroppen. Åtta timmar! Har jag tid till det...och vill jag utsätta kroppen för något så farligt? Kan ju få hjärtinfarkt. Ska fundera en stund på hur det blir.
Ska snart sätta igång zumbaskivan...och lära mig de sista stegen. Lär väl bli lika jobbigt som de första stapplande försöken....men ack så nyttigt. Förra gången fick jag träningsvärk i magen. Hur länge sedan var det inte som jag hade det? Evigheter. Men först ska jag smyga omkring här hemma och njuta av min egen morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0