Trädgårdscafé.

Så där ja....då har jag varit och tankat lite lycka och ro i själen. Har nämligen suttit på stans mysigaste café...Trädgårdscaféet i hantverksbyn. Vilket ställe! Underbart skön stämning...lugnt och ombonat...godaste maten på länge och vilken trevlig personal! Gå dit om du är i närheten. Det är min vän Elizabeths dotter Liz och hennes pojkvän som driver det, och det märks att det drivs med kärlek till det de håller på med.
Vi åt en underbart god cornpaj med sallad till. Mättande kan jag bara säga.
Ikväll har de stickkväll...ta ditt handarbete..din väninna, och gå dit...koppla av, sticka och njut av trevlig samvaro. Jag kommer garanterat att hänga där när jag vill äta eller fika på stan. Det mesta är ekologiskt eller vegetariskt. Bra koncept tycker jag.



Mysigt va?
Nu ska det jobbas vidare här i galenskapen. Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0