Undrens tid är ej förbi.

Nu är det nog dags att inhandla en trisslott! Tog mig ner till blomsteraffären. Det är ju måndag...och utförsäljning av blommor. Som ni vet, så brukar pensionärerna vinna kapplöpningen fram till växterna. Men idag...idag vann JAG!
 Hade placerat mig strategiskt framför ingången och hoppades på att jag stod framför rätt dörr. Jajamensan...det gjorde jag. Väktaren kom så snällt fram mot "min" ingång och låste upp. Fan vad jag sprang....Rafsade åt mig allt med färg på...kunde ha ryckt till mig vad som helst i glädjen över att vara först. Tror inte ens att jag rammade någon stackars tant på vägen.
Så nu ligger det massor av blommor i köket och väntar på att få vatten...eller att torkas. Gu va gla ja ä.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0