hoho design.

Idag ringde telefonen.....Hej, det här var från hoho design....jag har en leverans hem till dig. Tjohooo....kolla in vilka snygga necesserer, pennfodral och sminkväskor jag köpt. Annorlunda och helt i min stil. Supersnygga. Nu var telefonsamtalet inte så allvarligt som det lät. Det var nämligen min före detta svåger som kom med väskorna jag beställt av hans tjej, Helena. Hon har börjat sälja snygga, sydda saker. Jag kommer definitivt att utöka sortimentet.

Dagen annars då? Jo, ganska avslappnad faktiskt. Ja, inte under zumbapasset då....ni skulle se mig...eller...ni ska vara glada att ni inte ser mig. Koordinationsförmågan är noll...magen hänger och slänger...svetten dryper, raggsockorna som jag har på mig åker längre och längre fram på fötterna och själv står jag och asflabbar åt komiken i det hela. Men det ska väl bli bättre...hoppas jag.
Kvällen har ägnats åt att vara chaufför till de badmintonspelande "gubbarna". Virre kom hem till Kicki och Pawel när jag var där. Vi brukar fördriva tiden framför tv-spelen..eller...Virre spelar och jag ojjar mig över brutaliteterna i dagens spel. Annat var det på min tid...packman....!!! Virre frös dessutom under spelets gång. Förevigade det. Kan vara bra att plocka fram bilden när han fyller 30....

Nu ska det inte göras mycket mer idag....lite kaffe och så bums i säng. Jag är jättetrött.


Kommentarer
Postat av: Millis

Va fanken! Fanns det pacman på din tid? ;)

2011-02-21 @ 23:10:17
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0