Vad har den här dagen att bjuda på?

Tidig torsdagsmorgon och allt är lugnt. Gillar den där skogskänslan som infinner sig när man går ut tidigt på morgonen. Till och med här i stan kan det vara lugnt och skönt...när nästan ingen annan är vaken. Snön dämpar ljuden och om det inte vore för det där ilsket röda stoppljuset längre upp på gatan, skulle jag nästan kunna tro att jag är i stugan och njuter.
Nu blir det tidningsläsning, zumba och lite pyssel innan det är dags att väcka P. Han får väl sova....som vanligt. Lovade er att ni skulle få se bilder från familjen Marmelads zumbapass.....Men....P sa: Öhhh...jag tror jag hoppar över den där zumban...idag! Och jag som hade lagt fram pannband, tights och benvärmare till honom. Övertalningsförsöken fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0