Äntligen måndag!

Gud va skönt....att helgen är över. Idag ska det jobbas. Det ska kokas fudge...det ska gås till banken och så måste jag rensa bland alla recept. Har de viktiga, och de som jag kanske ska göra i samma mapp....vilken röra. På eftermiddagen ska P spela badminton. Jag har inte bestämt om jag ska med över till Falun än. Får känna efter hur jag vill under dagen.
P sover. Ska väckas om tio minuter. Jag fattar inte hur man kan vara uppe en hel natt för att se Söderling få stryk. Klockan fyra gick gubben till sängs i morse. Mysterium.
Jag ska ta en vända ut till Sussies skattkista för att se om något har blivit sålt. Lite tidigt än kanske, men om något är borta så vill jag fylla på. Betalar ju för en hel hylla, så då ska det också vara fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0