Dagsverket avklarat.

Nu är det fint i källaren. P tog jobbet med munkmaskinen...och det är ju jag tacksam för. Skönt att slippa bli oljig och kladdig om händer och armar. Själv plockade jag runt alla grejor på hyllorna i båda rummen. Nu är det så snyggt. Det är lite kvar på munkmaskinen, men det tar vi i morgon. Det blev även en vända till mitt favoritställe på jorden....soptippen. Där var det lugna gatan idag. Troligtvis stannade alla hemma pga snöovädret.
Eftermiddagen ägnades åt skidåkning.....på tv alltså....Kvällen och natten ska tydligen ägnas åt hockey...på tv det också. Jag kan nog inte lova att jag ser, men P ska definitivt titta!
Idag kom det ett brev på posten med bilderna Agnes tagit på delar av släkten. De ska nu ramas in. Hoppas jag hinner med det ikväll, för sedan ska de upp på väggen och jag tror det blir snyggt.

Nu ska jag värma lite mat...vi är inne i en period då vi försöker äta lite mindre.....IGEN!!! Nu jädrar ska vi ner...nu ska magen bort....


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag hoppas alla blir nöjda och glada nu. :D

2011-01-05 @ 19:29:58
URL: http://pagnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

...vilken mage...?

2011-01-05 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0