Förmiddag....

...eller ska man säga lunch kanske? Tro inte att jag haft sovmorgon....nä då...jag har sett på skidor och blev fast vid tv,n. Riktigt spännande idag. Nu är det super-G en stund framöver.
Har intagit en rejäl frukost...kokt ägg, yoghurt, mackor och kaffe....varit och handlat lite och så har jag väckt P...som vanligt.
Igår gick jag omkring i lägenheten och provade kameran som jag kanske ska köpa av Kicki...tog en bild på mina grodor som står på "huvudet". Då kom jag på hur jag brukade göra förr, när jag var trött på mina möbler...trött på hela inredningen. Jag ställde mig på huvudet i soffan och såg allt upp och ned. Gissa om det blev fint...när man såg allt med andra ögon..eller, uppochnedvända världen. Prova om ni kan...Själv skulle jag nog inte klara av att stå på huvudet längre, men det var en bra idé när det begav sig. Billig ommöblering skulle man kunna säga....

Vi syns väl senare.......


Kommentarer
Postat av: kicki

haha du är bra knäpp du...stå på huvet. det måste jag prova.

2011-01-23 @ 20:13:40
Postat av: kicki

haha du är bra knäpp du...stå på huvet. det måste jag prova.

2011-01-23 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0