Fredag morgon...

...och det är en skön dag. Lagom kallt och Virre har jag satt på bussen nu. Kaffevattnet kokar och dagen är min.
Igår kväll hamnade vi på kalas...svägerskan fyllde år och gissa vad det bjöds på? Smörgåstårta! Jag kan nog kalla mig själv för smörgåstårteexpert. Jag ÄLSKAR smörgåstårta. Skulle kunna leva på det alla dagar. Nu ska jag avslöja var den allra bästa tårtan finns......ICA SLÄTTA. Det var den godaste jag ätit...någonsin...å då ska ni komma ihåg att jag är expert. Kanon var den. Kommer alltid att köpa där om jag ska ha en.

Så här såg den ut....och nu finns bara minnena kvar....den tog slut snabbt. Alla gillade den.
När vi kom hem hamnade jag i sängen. Den där jäkla värken satte in som...jag vet inte vad. Har haft fruktansvärt ont i flera dagar nu. Väntar fortfarande på besked från kirurgerna, men det kommer inget brev......Slötittade på tv tills det var dags att göra sig klar för natten och sömnen.
Idag ska det bli som det blir. Skulle behöva göra så mycket, men tar det lugnt...tror jag.

Vissa agerade lekfarbror....och matade dess emellan.....Här är det Elliot som får smörgåstårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0