Gåshud 2.

God morgon....för det tycker jag att det är. Några grader kallt....lugnt och skönt. Kan det bli bättre?
Jag har kommit på en till sak som ger mig gåshud. Det är när man är ute och åker bil....kommer fram till en plats där det är en vidunderlig utsikt...böljande berg i horisonten....vatten i fjärran och ett ljus som får en att dra efter andan. Det är då man ska stanna bilen..kliva ur och bara njuta av bilden. För att man ska få gåshud så måste man också må bra inombords. Om allt det finns, då blir det gåshud.
Idag är det småpul på agendan...putsa skåpet jag spacklat....fortsätta leta saker som ska rensas ut.....laga en hallonpaj (hittade hallon i frysen)....och så blir det nog en middagslur i soffan. Jag har inte sovit så där jättebra inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0