Har ni lagt märke till....

...att det var länge sedan jag skrev om min nackvärk...och mina sömnproblem? Faktum är, att jag har varit mycket bättre ett tag nu. Nackvärken tror jag har blivit bättre av den där akupunkturkuren jag fick innan jul. Min sjukgymnast tycker att jag svarar jättebra på den behandlingen. Jag kan känna av nacken lite då och då, men inte alls så mycket som jag brukar. Akupunktur och lite ledighet verkar hjälpa bra. Sömnen tror jag blivit bättre tack vare byte av sovrum. Nu har vi större, mörkare och tystare. Hoppas!
Idag ska jag koka fudge. Måste prova lite recept och se om det funkar. Ja ska också spackla ett stort, fult skåp. Det står i sovrummet och väntar på att målas. Det har stått på vinden i flera år och nu tyckte jag att det var dags att ta itu med det. Lär ta lite tid att få det klart, men det blir nog bra vad det lider.
Kaffe och en macka är vad jag börjar med...och Borlänge tidning. Måste ju se om det hänt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0