Hurra va ja é bra...

....har legat i soffan och haft ångest en stund...ångest över att jag skulle ringa Leksand och få nej. Nu har jag ringt...å dom sa JA!!!! DET kan man kalla lycka va?
I morgon ska vi åka dit med smakprov på de nya sorterna så de får se allt vi har och så är det bara att vänta in beställningen från dem. Jag tror att det bästa säljargumentet vi har är att vi är från Dalarna. Det var det första de tog upp när jag ringde...sen tyckte de naturligtvis att det såg spännande ut. Hurra va ja är lycklig! Ville bara säga det.


Kommentarer
Postat av: Agnes

och jag är lycklig för din skull mor. Jobba på du är så duktig.

2011-01-26 @ 12:50:23
URL: http://pagnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0