Idahopotatis....

...det hade jag ingen aning om vad det var när jag startade min kockutbildning för flera år sedan...nu vet jag, och det ska jag bjuda på idag, när barnen med respektive kommer på besök. Idaho är helt enkelt stora klyftpotatisar som ugnsbakats. Inte så märkvärdigt alltså.
Det var så länge sedan vi träffades alla som bor i närheten. Agnes och Anna är inte hemma.....de har för långt att åka för en enkel middag, men Kicki, Pawel, Erik, Millis och Gabriel kommer. Det ska bli så roligt. Virre är också hemma så alla närboende är på plats snart.
Det pratades om att det skulle bli spel efter maten.....Risk......heter det. Hoppas att de glömt bort det!!! Ni som läste bloggen från jul vet ju kanske hur det brukar bli....högljutt och med vinnarinstinkten påkopplad.....hjälp!
Börjar väl förbereda maten då....lär nog komma tillbaka hit för att andas ut då och då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0