Maran har varit här igen.

Hela natten var hon i farten. Hon sa: Leksands Presentaffär vill nog inte ha era varor.....dom kommer att säga nej....Tänk att jag ska vara så fjantig. Det spelar väl egentligen ingen roll om dom inte vill ha vårt sortiment...det finns väl fler att fråga. Men det har väl att göra med att man vill vara duktig och bäst. Det visar sig till veckan hur det blir. Jag kan ändå inte göra något nu.
Har varit och köpt mer kondenserad mjölk. Det ska bli fudge idag. Det är nog det enda som blir gjort....känns som det inte blir så mycket mer. En slappardag med andra ord. Någon (läs: P) upplyste mig om att det var skidskytte på tv....så då vet vi vad vi ska göra....Jag börjar väl med en kopp kaffe då...så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0