Minus 6...

...och jag som trodde att vi gick mot tidig vår. Pyttsan. Inte för att det är svinkallt, men nu har man ju blivit lite bortskämd med blidväder några dagar. Fördelen nu är att jag dragit på mig täckbyxorna igen....ni vet...guds gåva till mariamarmelad!
Idag har jag fått annat att tänka på. Vi har ju sagt till hyresvärden att vi vill ha en mindre lägenhet. Nu har vi fått höra att en granne, några portar längre bort, står i kö på vår fyra....och hon har en trea. Nackdelen är att hon bor på bottenvåningen...och jag vill inte bo längst ner...egentligen. Ska be att få titta på hennes lägenhet. Om den är KANONFIN så kanske......till hösten...kanske. Vi får sova på saken, men vi bor iallafall alldeles för stort.
Vi harvar väl vidare i fabriken idag också.......snart är det helg.....och då får jag äta en semla...har jag bestämt. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0