Så där ja...

...då var det nedförsbacke den här veckan också. Torsdag...bara fredag kvar och sedan är det helg.
Idag ska jag ut på vift....Borlänge sjukhus på förmiddagen och så Leksand på eftermiddagen. Ska lämna smakprover i Leksand.
När jag kommer hem ska det pusslas ihop recept på skorpor. Har ju frågat ett bageri om de kan baka Sweet Home Dalarnas skorpor och de bad mig komma tillbaka efter alla helger runt jul....det är väl nu det? Ska gå dit i morgon och då vill jag ha recept med mig och visa.
Annars så är det väl inget särskilt idag...förutom kokning då.....Jo, dammsuga måste jag göra också...katten börjar bli rädd för dammråttorna....så stora är de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0