Skulle behöva något uppiggande....

...så att det blev något gjort. Fudgen står fortfarande i sina olika beståndsdelar i köket...men det står också massor av färdiga räkmackor där. Det tycker jag är bättre...just nu i alla fall. Vi väntar bara på att Virre ska komma hem, med farbror i släptåg...så vi får äta någon gång. Är riktigt sugen. Det finns semlor också....*slafs*. Sedan blir det fudge....och iste. Promise!!!
Eftersom vi inte har någon bil i helgen, tog vi en promenad till Kupolen och inhandlade ingredienser till räkmackorna...köpte semlor och stod en bra stund och pratade med stans korvgubbe...han pratade pengar...som vanligt. Vi vet att han försöker få oss att berätta något om hur mycket vi får in här och där....men, se den gubben går inte. Nyfikna människor får inte reda på något alls....så det så.
Hemma igen blev det tv...som jag sagt. Kunde ha varit utan det...men det är ju lätt att säga i efterhand. Nu inväntar vi hockey på tv. Ja, om jag ska vara ärlig, är det inte jag som väntar, men det visste ni väl redan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jäklar vad gott det lät, snålvattnet rinner...räkmacka..semla...godis...tror jag måste unna mig lite i morgon efter tvättstugan, får man väl va?

2011-01-15 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0