Slappardag.

Ja idag har det inte blivit mycket gjort. Har ägnat dagen åt soffsittning och semeljakt. Mycket idrott har det varit...och ingenstans blev det succé. Men jag har iallafall fått sova middag i soffan. Snarkade gjorde jag säkert också...har inte vågat fråga.
Den där semlan som jag var sugen på....slutsålt hos Alma Nilssons...och de andra bagerierna hade inte börjat sälja ännu....på tisdag finns det, var svaret vi fick överallt. Det blev en bakelse istället...som tröst.
Nu ska vi försöka hitta en bra film att se på. Skulle vilja se: I rymden finns inga känslor. Annas kompis, Petra har en liten roll i den filmen och jag vill gärna se den, men den har inte kommit ut på dvd ännu. Får försöka hitta någon annan bra istället.

Nu blir det soffan en stund och sedan sängen och somna framför dumburken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0