Snorhalt.

Passa er om ni ska ut idag...det är snorhalt på vägarna....och trottoarerna. Tur att man inte jobbar på akuten. De lär få det hett om öronen idag. Själv hoppas jag att jag får det lugnt. Har just skjutsat Virre till bussen. Nu dröjer det en vecka tills han kommer igen.
Idag blir det, som jag skrev igår, hämtning av bussen. Har onda aningar om det. Känns som det skulle bli ett samtal till ARN...allmänna reklamationsnämnden. Vi får se.
I dagens tidning frågade de människor om vad som får dem att få gåshud...alltså, vad gör dem lyckliga i vardagen. Det där ska jag fundera på idag...vad som får mig att få gåshud......Vad ger dig gåshud?
Jag ska plocka lite här nu på morgonen...väcka P om någon timme och sedan åka mot Falun. Men först....ja, ni vet...kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0