Strumpbingo.

Vad ska man pyssla med en blåsig trettondagjul? P sover...som vanligt och jag bestämde mig för att göra något vi brukade roa oss med när barnen var små...strumpbingo. Har ni också lådor med udda strumpor? Ni har väl också funderat på om tvättmaskinen äter strumpor? Så är det här iallafall. Hade två lådor fulla av partnersökande strumpor...sagt och gjort. Slet fram hela högen och nu ska jag sätta igång. Måste väl säga att det var nog roligare förr när vi var flera som tävlade, men vad gör man inte för att roa sig själv...Nu ligger de på rad och strax ska jag sätta igång mig själv genom att ropa: Klara, färdiga, gå!!! Sedan gäller det att snabbt hitta flest par....flest vinner. Jag tror jag har goda chanser att vinna idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0