Tio poäng idag...igen!

Inte för att jag fått så mycket gjort...men för att allt som jag gruvade mig för i morse har gått över förväntan. Bussen som vi skulle hämta står i och för sig kvar på verkstaden, men den är fixad...förutom bromsarna...som de skulle ta tag i NU. Det stora problemet var ju att den inte startade, men det har de faktiskt gjort klart. Den spann igång som en liten kattunge när P provstartade.
Sedan var det Lilla Europa som bara beställt våra produkter en endaste gång. Trodde att de inte ville ha mer. Jag visste att de nästan sålt slut på våra varor ( jag smög förbi och rekade en dag förra veckan) och trodde väl att de fått nog och inte skulle ha mer. Jag gick iallafall dit med det nya i sortimentet och gav dem ett smakprov....då säger damen i kassan: har hon inte ringt och beställt mer? Vi har sålt slut på det mesta och vill fylla på....!!!! -Ni har så bra produkter och så roliga namn...dessutom är det lokalt och det vill folk ha. Gissa om Mariamarmelad blev glad?! En sten föll från mitt hjärta....man är ju lite rädd att inte duga och vill ju gärna höra att man är bra....och duger.
Nu ska jag laga lite mat till två hungriga vargar och sedan ska vi bara slappa och njuta av kvällen. P har spelat badminton och lär väl inte orka så mycket mer idag...om han inte sätter sig vid datorn och jobbar med flash...då kan det ta timmar innan han är kontaktbar igen...det är det roligaste han vet....och jag har inget emot det, för då får vi en riktigt fin hemsida. Det har vi redan...han kan det där...P....och det kan inte jag, så jag är glad att han gillar det och uppdaterar hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0