Tio poäng till mig!

Tänk vad det kan skifta va! Igår hände ingenting...jag var lat..orkeslös....slapp, slö och likgiltig. Idag...idag har jag gjort tre sorters fudge....en sort chutney....och en sort iste...varit och fikat på Kupolen med bästaste Lillemor och Josse....lagat mat....Kanonbra. Synd bara att man inte vet vad som utlöser "anfallen"...så man kan ta till det knepet nästa gång det behövs.
Morgondagen blir spännande. Ska till verkstaden....som kidnappat vår buss och försöka frita den....utan att betala. Har de förstört bussen och inte kan laga den, då är det gratis...eller hur? Jag vässar tungan för fullt nu. Ska också till Lilla Europa och bjuda på lite "mutor". Ska lämna smakprover på nyheterna i sortimentet och hoppas på det bästa....dvs inköp. Sedan ska jag "leka" med Kicki när våra karlar är och spelar badminton.
Nu tycker jag att jag är värd lite sömn...efter nattens grannfejd....syns i morgon då? Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0