Värsta jobbet.

Idag måste vi jobba...med det värsta vi vet...munkmixuppvägning. Det är ett jäkla jobb. Man står i munkmixdamm med en våg, plastpåsar och mått och fyller påsarna med två kilo mix.....knyter ihop och packar i plastbackar. Det är det TRÅKIGASTE jag vet! Tvåhundratjugofemkilo......shitt.....Det tar bara ca två timmar, men det känns som en hel dag. Nog om detta.
I natt har jag haft ångest...över mina bin. Tänk om de är döda...det tror jag att de är. Det som är så svårt att få tag på nya...och jag som var där på julafton och pratade med dem...önskade dem god jul och de var så glada. Saknar dem....Skulle betala in biförsäkringen den här veckan....det struntar jag i nu. Skulle de mot förmodan leva så får de klara sig utan försäkring i år.
Nu ska jag rengöra alla plastbackar som mixen ska ner i, och så är det bara att väcka P och jobba!!!

Kommentarer
Postat av: Paulmarit

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-12-19 @ 12:23:45
URL: http://paulmarit.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0