En dag...som alla andra.

Om jag skulle ta och börja jobba lite då.....

Idag ska det handlas inför Falukalaset...det ska provkokas rabarberchutney....vagnen ska ställas upp i Falun ikväll.....och så ska jag så smått börja rensa ut lite skräp. Det där skräpet finns det mycket av....När jag går runt här hemma och funderar på vad som måste med i flytten så hittar jag egentligen ingenting som är ett måste. Det känns skönt. Men det är ett stort jobb....och vart gör man av allt under tiden? Det lär bli högar med kartonger och sopsäckar i hörnen....Kan ju inte åka till tippen efter varje lite kasse med skräp som jag får ihop.

Vi ska också försöka att hinna med en tur till någon husvagnsfirma....ska kolla lite. Måste se alla alternativen...husvagn eller villavagn?

Börjar dagen med en dusch och sedan plockar jag fram en sopsäck....få se vad det leder till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0