Funderingar.

Ny dag...nya möjligheter. Sitter här och ser mig omkring. Tittar på alla saker som finns i rummet, och undrar hur i hela friden jag ska hinna och orka göra mig av med det mesta. Vad mycket prylar man har.....Min svärson sa något bra här om dagen: Det är bara pga alla prylar man skaffar större lägenhet...hade man inte så mycket skulle man kunna bo mindre. Så sant. Det gäller att komma in i en rensningsfas...en sån där fas då man är på slänghumör...och samtidigt pigg...så det tar lite.

Nu ska bilen packas med marmelader och annat smått och gott. Sedan bär det av mot torget. Hoppas på "lagom" väder...inte för varmt och inte för kallt...22 grader kanske vore bra.

Hör av mig en liten stund när jag kommer hem igen....innan vi åker till Malung.

Ha en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0