Mellsta...here we come!

Tja...lite blev gjort....kollade husvagnar och handlade till Falukalaset...men annars har dagen gått alldeles för fort. Någon rabarberchutney blev det inte....ingen urrensning av skräp heller. Men jag har tid på mig....

Vi tog en biltur till vårt nya "kvarter"...Mellsta camping. Där stod det en villavagn....som var till salu. Pratade med grannen till den och han visste precis allt....pris...mått...nackdelar...och fördelar. Fick telefonnumret till ägaren av honom. Ska ringa någon dag, men det blir till att pruta på priset. Med tanke på vad vagnarna kostar på Blocket, så erbjuder jag bara hälften av vad ägaren vill ha. Går det, så går det. Annars köper vi från nätet.

Var också in på Lavendel&Romantik och tog upp en beställning. Hon hade slut på massor av varor. Dags att fylla på...tyckte både hon...och jag.

P kollar tennis på tv...och jag väntar på att få åka till Falun....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0