Men så tjuck du har blitt....

Jag råkade ställa mig på vågen i morse....så nu är jag nyss hemkommen från en rask promenad/joggingtur....att väga sig var ingen höjdare minsann. Nu jädrar...nu eller aldrig. Om jag inte ska se ut som en elefant på bröllopet i augusti så måste det göras något...nu.

Tog dessutom vägen förbi torget också. Där står grönsaksförsäljarna idag....trots att det för oss svenskar är söndag...men för alla andra är det vanlig måndag. Inhandlade lite nyttigheter.

Nu ska jag bara skrota runt här hemma...plocka lite...diska lite och planera lite....Middag klockan två hos Abdul och hans familj....efter det blir det nog till att njuta av det vackra vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0