Rask promenad med jogginginslag.

Just hemkommen från min joggingtur.....börjar bli en vana nu.....två gånger på en vecka...inte illa va? Nu är det ju inte så häftigt som det låter, men det är en bra början. Jag tar mig ner till vattenparken....tar en rask promenad och springer ca 20 meter!! I framtiden är det meningen att jag ska kunna springa hela rundan, men det får ta lite tid. Man ska ju inte ta ut sig i början. Måste få bli lite varm i kläderna först.

Idag är det planering inför bondens marknad i morgon. Packning och massor av pyssel ska göras. I morgon kväll åker vi sedan mot Malung och deras tredagars marknad.

Men innan allt det....idag ska vi och titta på villavagnen som står uppställd i Mellsta. Ringde ägaren och bokade en tid. Klockan tolv smäller det. Nu vet jag att den är för liten för oss men det kan vara roligt att se hur de ser ut invändigt....och om rätt pris dyker upp så.....man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0