Tältdrömmar.

Vaknade av dunsen från morgontidningen på hallgolvet...eller...jag var faktiskt vaken redan, men då visste jag var klockan var...halv fem..dags att kliva upp...Kokade en kopp kaffe och läste tidningen...extra polisbevakning av midsommartrafiken...Brage spelade oavgjort....midsommarfirande på Tunagården...dödsfall...farmor stod med idag. Grattis på födelsedagen Fajja....jag vet att du är med ändå...känner det....pratar med dig...och du svarar i mina tankar.

Nu väntar jag bara på att någon ska ringa och säga att de vill skänka bort sitt Stand by-tält...ett vitt...som de inte vill ha längre...jättebilligt...helst gratis....dröm va....

Jobb idag...hem till kvällen och packning för Järvsöresan i morgon...Ska bara väcka P först...han ville sova till sju...ok då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0