Biltvätt.

Om man tycker det är helt underbart att tvätta bilen...både invändigt och utvändigt...så kan det bara betyda en sak...Det är vår!! Idag var det så. Jag tvättade och putsade för allt vad tygen höll...och det var bara roligt. Så roligt är det egentligen inte, men just idag...just idag kom vårkänslorna sprittandes samtidigt och det vara en ren njutning att stå i solen.

Lite matlagning mitt på dagen och så tvingade jag med P ut...inte på promenad, men in på Biltema. Ville kolla upp deras sortiment lite. Annars när man är där så springer man in...letar på det man ska ha och så snabbt ut igen. Nu kan jag allt som finns i hyllorna...

För att ha varit vaken sedan fyra i morse så är jag ovanligt pigg nu...men det börjar komma krypande...det där trötta. Ska bara göra en sak till.....det tråkigaste jag vet....åka och handla......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0