Dagens resultat.

Lunchen intagen...tv-tittandet klart för stunden...katten har fått mat och kaffet puttrar på spisen...gud va jag ljuger. Finns väl inte många som kokar kaffe idag....vattenkokaren är påslagen ska det vara. Nåväl...dagen skulle ägnas åt hallinredning var det sagt.
Gick kanonbra att fixa till. Jag började förbereda med att skruva ner den gamla hyllan anno 1960-någonting...samtidigt satte jag på klassisk musik på spelaren. Jag njöt i fulla drag. Så kommer P och frågar: Är det någon som har dött (allvarligt alltså)? -Vaddå? -Jamen, hör du inte att de spelar begravningsmusik på radion. -Det är inte radion...det är en av mina klassiska skivor...och det är bara bra att få något annat i öronen än Winnerbäck hela tiden...klassisk musik kallas det!!! Han blev tyst.....

Hallen blev bra...efter lite justeringar och annat krångel. Nu återstår arbetet med att inreda resten...skohyllor...lampor...mm mm. Är så nöjd med dagens resultat. Man kan ju inte få allt på en gång.

Före.....

...efter...Jag har verkligen hatat vår hatthylla....skönt att den är borta.


Kommentarer
Postat av: brittmarie

Åh va snyggt det blev!:)

2011-03-17 @ 16:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0