Insikter.

Idag fick jag en insikt! Haleluja.....Varför gå omkring i trånga jeans när man kan ha sköna, slappa tights?

Här har jag försökt att vrida mig ner i mina gamla jeans länge. När de väl kommit på och livremmen dragits åt så jag knappt kunnat andas då har jag varit nöjd...trodde jag. Pyttsan! Jag har ju mått skit av att inte kunna andas...inte känt mig bekväm och av att ha gått och dragit i linningen hela tiden.

Idag kände jag att det fick vara nog. Efter duschen krängde jag på mig jeans...som satt på halva höften...och där 75% av magen inte gick ner bakom gylfen, utan hängde utanför....fy f-n va ofräsch jag kände mig...och så kom jag att tänka på mitt förra inlägg...om att vara tant och bestämma själv.

Så...nu har jag bestämt...över mig själv...att aldrig mer tvinga på mig ett par obekväma jeans...ja inga obekväma plagg överhuvudtaget. Nu är det slut på :försökavarafinochbaralidapin-dagarna. Fram för bekväma, sköna kläder.

Vill bara tala om att det INTE är min mage på bilden.....min mage var för stor för att fastna på bild, så jag tjuvade en snyggare mage här på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0