Klubbekymmer.

Besiktningen gick bra....promenad ner på stan...gick bra...skidtävlingen på tv gick bra. Nu återstår bara vip-kvällen på Jula...och den ska väl också gå bra...hoppas jag.

Tog tag i tillverkningen av godisklubbor idag...hmmm....om jag säger så här: Behöver någon dag till på mig att få dem kanonbra...okey?

De smakar underbart av persika och hallon...rosenbladen inuti ser spännande ut....men konsistensen....tja...håll i plomberna gott folk...segt som attan...men det ska vi få ordning på i nästa kok. Kokar lite längre bara. Sedan ska jag testa andra smaker och roligare saker att ha inuti. De ska ner i påsar och så på med etiketter och vips så har Sweet Home Dalarna en till vara i sortimentet...men det blir ju först när det går att tugga dem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0