Lite jäklaranamma.

Tänk att det ska vara så svårt att ta sig i kragen....när det ändå är så lätt och så skönt. Jag har varit och tränat. Första gången sedan jul...och så skönt det var. Känner mig som en helt ny människa. Frågade mig själv varför jag inte gjort det där tidigare i år. Kanske hade jag sluppit värken då...iallafall hade den garanterat varit lindrigare. Så...nu är det full speed på träningen hädanefter....

Idag är det också blomsterkrig...om jag vill. Det är måndag och jag får tampas med pensionärerna. Har inte bestämt mig än, men det lutar åt en vända ner mot kupan och lite armbågstacklingar åt tanterna. Jag vann ju förra gången...så varför inte. Man ska aldrig ändra ett vinnande lag...och jag är ju bäst!

Kaffe väntar nu...och en välbehövlig dusch. Sedan blir det lite pappersarbete. Tänkte visa er vad jag klistrade med igår kväll...men då talade kameran om att batteriet var urladdat. Ja ja..ni får se senare.

Ha en bra dag och passa er för all is som ligger där ute...vill inte höra att ni varit på akuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0