Mandlar.

Jodå...det blev allt lite gjort idag också. Så fort jag kommit igång på morgonkulan så blev det några fler burkar kryddsocker. Flöt på bra. Sedan testade jag att göra kryddiga sötmandlar...blev kanon...lite annan variant på brända mandlar...och mycket nyttigare. Jag "marinerade" mandlar med heta kryddor och rostade dem i ugnen. Något jag kommer att äta ofta....helt säkert.

Om ni inte visste det så är det skidor på tv...nu och hela eftermiddagen. Om man ska få lite sällskap så blir det nog att bänka sig i soffan...då får jag iallafall se P...att prata med honom går inte när det är idrott....


Kommentarer
Postat av: louise

Bra blogg!

2011-03-20 @ 18:03:28
URL: http://louiseeriiksoon.blogg.se/
Postat av: ToastKerstin

Mmmm såg jättegott ut detta...och att de inte är så söta är bara bra.

2011-03-21 @ 08:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0