Nattfrossa...ajabaja!

Här sitter jag...tjugo i tolv och är sugen på friterad banan och glass! Vilken jäkla tur att jag är så gott som avklädd...det är natt...och det blåser ute, annars hade jag åkt och handlat och gjort en portion. Och så undrar jag varför jag bara blir fetare och fetare. Dags att tänka efter ordentligt kanske.

P har somnat för natten och själv har jag sovit till och från hela kvällen, så nu är jag pigg. Samma sak där...dags att tänka efter ordentligt kanske.....Tar tag i det i morgon.....(förmodligen) inte!

Jag ska väl ta mig mot sovrummet...borsta kattsanden ur sängen (hur kan det fastna så mycket kattsand mellan trampdynorna på en katt?)...fluffa till kudden och göra ett allvarligt försök att sova några timmar.

I morgon är det ännu en slödag.....måtte munksäsongen börja snart, annars blir vi nervvrak här hemma. God natt världen.


Kommentarer
Postat av: Millis

Åh vad gott!! Och du fick lov att lägga upp en bild på det också va?? Längtar till p&l så man kan köpa götta av bananmannen varje dag! :D

2011-03-03 @ 22:47:25
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0