Nystart....hoppas jag.

Nu börjar jag bli riktigt trött på mig själv. Ta dig i kragen Maria!!! Här har jag slavat runt i fleecebyxor, fulla av katthår hela dagen...har inte fixat upp håret trots att jag gått och retat mig på luggen som ramlat ner hela tiden....raggsockorna som sitter på fötterna är av den billiga, köpta sorten och vrider sig runt foten som en felsydd t-shirt. Jag har inte gjort någonting...förutom att jag var och tankade bilen. Alltid något...inte.

Kvällen börjar så smått smyga sig på och i morgon är det dags för träning igen. Har ju varit väldigt lat med den den senaste tiden...men nu ska det ske. Klockan sju står jag utanför dörren och väntar på att få höra surret från kodlåset...och vips är jag inne och i full fart. Ska bli skönt och välbehövligt. Det kanske är avsaknaden av träning som gör mig passiv. Tror och hoppas det. Eftersom det är min sista dag av passivitet så ska jag frossa riktigt ordentligt nu.....Slår mig ner i soffan igen...och gör ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0