Psykakuten nästa?

Hur ska man fördriva tiden en fredagkväll? Tja, man kan titta på tv...eller äta god mat...eller läsa en bra bok...eller gå på krogen..eller så kan man städa badrummet med en tandborste!!! Ja men fatta...jag måste vara sjuk i huvudet. Helt plötsligt finner jag mig själv ståendes i badrummet med en tandborste i högsta hugg....skurandes badrumsskåpet.....HJÄLP!
Nu måste jag ha hjälp. Måtte munksäsongen börja snart...innan det blir värre.

P, han vet hur man ska ta det lugnt han....hockey på burken...godisskålen inom räckhåll...Trocaderoflaskan väldigt nära på golvet....liggläge i soffan....varför kan inte jag då?

Nu ska jag öva.....liggläge i andra soffhörnan....festisen nära och så ska jag ropa efter godisskålen när jag blir sugen.....övning ger färdighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0