Ro för själen.

Kväll i stugan, och jag har just kommit hem från en riktigt trevlig pysselkväll på Trädgårdscafét. Levande ljus, stickor och virknålar...kaffedoft och världens godaste fikonboll...glada skratt och djupa samtal. Kan det bli bättre och mer avslappnat? Jag är så nöjd med kvällen. Trött blev jag av värmen och stämningen....man slappnar av så bra där. Mera sånt i mitt liv, tack.

Snön vräker ner utanför fönstret och det blev liksom lite mysigt igen...trots att jag väntar på våren nu. Man får liksom lite mer tålamod av att må bra.

Idag har vi städat, som ni vet. Bilder kommer i morgon på resultatet. Plötsligt går det att andas här inne på kontoret. Nu ska jag bara vara och sedan ta mig mot sängen vad det lider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0