Smörgåstårta.

Vad jag älskar smörgåstårta! Skulle kunna leva på det dygnet runt...året runt.

Vip-kväll på Jula. Åkte dit i god tid. Tänkte att vi kunde gå runt i köpcentret en stund innan det var tid att gå in på Jula. Vi vandrade där och kollade in konkurrerande marmeladburkar...tittade på priser...hur etiketterna såg ut och vilka spännande bärblandningar andra hade hittat på.

Plötsligt står en bekant framför oss....en konkurrent i munkbranchen. Han och frun skulle också in och få gratis smörgåstårta. Förstod nästan det. Vi pratade om dem när vi åkte dit...undrar om de kommer.....Nu stod de framför oss...och berättade att de först skulle gå in på Mac Donalds och grunda med en hamburgare!!!! Häpp...vadådå.....*Förra gången de hade vip-kväll fick man så lite att man inte ens blev aningens mätt* Åh...vad besviken jag blev, men tänkte att det får väl gå ändå...bara jag får smaka så....

De gick in på Donken och vi på Jula. För att göra en lång historia kort så kan jag berätta att i år fick man hur mycket man ville......så vi öste på...och öste in....och tuggade...och svalde....Besviknast ikväll blev nog de som grundade med hamburgare....Vi är glada och mätta och nu blir det soffkväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0