Snart på väg.

Packad och klar. Mot stugan och skogen. Nu får det gärna bli måndag morgon...eller måndag förmiddag. Morgonen lär bli lite stressig med Virretaxi...träning och så greppa väskan och ta sig till stationen och hoppa på tåget. Förmiddagen lär bli bättre...när jag väl är på plats.

Väskan väger ton och jag hoppas på att få låna fasters spark att skjutsa väskan på över isen. Jag hittade ingen pulka i hela stan när jag skulle ha en.....

Men när jag väl är där.....ojojoj va skönt. Det första jag gör är att göra eld i spisen....sätta på kaffevatten och så bädda och börja städa lite....kaffet intas på trappen med utsikt över sjön...som nu består av is...Sedan är det nog matdags. Har planerat en gryta på röda linser och shoritzo. I stugan finns varken el eller vatten så matlagningen blir över öppen eld. Hur mysigt som helst...och så gott sen.....

Jag ska försöka blogga från min telefon under skogsvistelsen. Det borde gå bra, men om det skulle strula till sig så försöker jag lägga in ett inlägg om jag kommer till civilisationen någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0