Solig onsdag.

Förstår nu varför jag varit så deppig ett tag. Vintern....lång, kall, tråkig och bara för mycket. Nu är jag pigg och full av energi och det beror på solen.  Nästa vinter får det nog bli en lång resa till solen om det inte ska bli lika igen.

Idag är det bilbesiktning...och det ska väl gå bra...tror jag. Mycket idrott på tv är det också. P har beställt väckning till tio.....Dammsugning står också på agendan och så ska jag försöka mig på att göra lite godisklubbor. Kan bli knepigt, men jag ska försöka iallafall.

Ikväll är det vip-kväll på Jula. Sweet Home Dalarna fick en inbjudan att komma och äta smörgåstårta....jag säger som jag alltid gör: Gratis är gott! Egentligen vet jag inte vad vi ska dit och göra, men eftersom vi är så uttråkade nu för tiden så går vi.

Nu ska jag leta fram recept och sedan jaga fram dammsugaren ur skåpet...men först....ja, ni vet: Kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0